
Miten Bellcrest toimii


Bellcrestiä ei ole ilman tyytyväisiä asiakkaita. Siksi meille on tärkeää ottaa huomioon asiakkaiden toiveet ja tarjota huolellista, johdonmukaista, täsmällistä ja luottamuksellista palvelua. Meidän tehtävämme on auttaa ja tukea asiakasta saavuttamaan omat tavoitteensa.
Käännöstyössä saa ja tuleekin käyttää järkeä. Kääntäjän pitää asettua alkuperäisen kirjoittajan asemaan ja ymmärtää tekstin asiayhteys. Tekstin tyylin on sovittava sen käyttötarkoitukseen. Kääntäjän on tunnettava kielten väliset kulttuurierot ja otettava ne huomioon. Käännöksen on seisottava omilla jaloillaan!
Hyvä teksti etenee sujuvasti omassa rytmissään, joka on säilytettävä myös käännöksessä. Meille on tärkeää, että teksti etenee loogisesti, luontevasti ja jouheasti, ja palvelee asiakkaan tarpeita.
Meille on tärkeää tuntea asiakkaittemme toiminta ja heidän suosimansa kieli ja tyyli. Otamme myös huomioon vakiintuneet ilmaisutavat ja sanaston. Jos jokin asia on meille epäselvää, otamme yhteyttä asiakkaaseen.
Paras lopputulos ja tyytyväisin asiakas saavutetaan aina yhteistyössä asiakkaan kanssa.